ببین چه عکسی پیدا کردم! خیلی خوشگله! اولش که یافتمش گفتم این منم که دارم طبق معمول تو آسمون صورت فلکی شما  رو می بینم. بعد دیدم یه نمه زیادی صمیمی شدم. یعنی میدونی... یکم خودخواهی بود این عکسو به خودم نسبت بدم.

تازه شم این طرف دختره و گربه داره! من کوینم و پسر! مامانمم به هیچ وجه از گربه مربه خوشش نمیاد و نمی ذاره منم بهشون نزدیک شم... پس در نتیجه در کمال ناراحتی این عکسو به یه نفر دیگه نسبت دادم.

که وقتی دیدم تصویر به اون، بیشتر از من میاد، ناراحتیام دود شد رفت هوا. خودت حدس بزن به کی نسبتش دادم.

 خیلی ساده ست... دختری با موهای قهوه ای دم اسبی و گربه ای بد اخلاق با سه پا...

 درست حدس زدی!

طبق معمول رفته یه جای بلند و داره به صورت فلکی نهنگی شکلت نگاه می کنه. حتما داره دنبال اخترکت می گرده. مطمئنم اگه یه ذره بیشتر بگرده راحت پیداش می کنه.

تو عکس معلوم نیست ولی یکم اون ور تر هم یه صورت فلکی گرگ هست که زیبا و خیره کننده ست. یه ترکیب عالی!

ترکیبی که هیچ وقت قسمت نشد خودم با چشمم ببینمش. اما افسانه هاش همیشه پایداره و مثل خون توی رگامون جریان داره.

خلاصه با دیدن این عکس خیلی یادتون کردم. امیدوارم هر سه نفرتون هر کجای این دنیا هستین شاد و خوشحال و سلامت باشین. با آرزوی بهترین ها برای همه تون!